Kategóriák
- - >>>BÖRZE!!!<<<
- - Burkolat elemek és kiegészítők
- - Egyéb tartozékok
- - Felfüggesztés és fék
- - Marketing anyagok és ajándéktárgyak
- - Tuning
- --
- Adly Moto (Her Chee)
- Aprilia
- Aprilia (Maxi)
- Aprilia (Váltós)
- AF1 125 Futura LC 2T (Rotax 123) (1990-1991)
- AF1 125 Futura Sport Pro 125 LC 2T (Rotax 123) (1992-1993)
- AF1 125 LC 2T (Rotax 127) (1987-1988)
- AF1 125 Replica LC 2T (Rotax 123) (1991-1992)
- AF1 125 Replica Reggiani LC 2T (Rotax 127) (1987-1988)
- AF1 125 Sintesi LC 2T (Rotax 123) (1988-1989)
- AF1 125 Sport LC 2T (Rotax 123) (1989-1990)
- AF1 50 Futura LC 2T (Minarelli RV4-3) (1986-1992)
- AF1 50 Futura Pro Sport LC 2T (Minarelii AM3) (1992-1993)
- AF1 50 LC 2T (Minarelli AM) (1993-1994)
- ET 50 Europa LC 2T (Minarelli RV4-3) (1986-1992)
- MX 125 LC 2T (Rotax 122) (2004-2006)
- MX 50 LC 2T (Minarelli AM6) (2002-2004)
- Red Rose 50 LC 2T (Minarelli RV4-3) (1989-1991)
- Red Rose 50 LC 2T (Minarelli RV4-3) (1991-1998)
- RS 125 LC 2T (Rotax 122) (1999-2005)
- RS 125 LC 2T (Rotax 122) (2006-2010)
- RS 125 LC 2T (Rotax 123) (1993-1999)
- RS 50 LC 2T (Minarelli AM5) (1993-1994)
- RS 50 LC 2T (Minarelli AM6) (1994-1999)
- RS 50 LC 2T (Minarelli AM6) (1995-2005)
- RS 50 LC 2T (Piaggio D50B0-1 motoros) (2006-tól)
- Akkumulátorok és tartozékaik
- Bovdenek és spirálok
- Elektromos alkatrészek
- Erőátviteli rendszer
- Futómű és fék alkatrészek
- Gyújtógyertyák és alkatrészeik
- Kenőanyagok-adalékok-ápolóanyagok
- Kipufogók és tartozékaik
- Mérőműszerek és alkatrészeik
- Motorblokk alkatrészek
- Optikai tuning alkatrészek
- Szerszámok
- Sztenderek és tartozékaik
- Üzemanyagrendszer
- Világítástechnika
- Zárak, lakatok, láncok
- Zárszettek és zárak
- RS4 125 LC 4T (Piaggio 125 4T motoros) (2011-től)
- RS4 50 LC 2T (Piaggio D50B0-1 motoros) (2010-től)
- RX 125 LC 2T (Rotax 122) (2007-2012)
- RX 125 LC 2T (Rotax 123) (1990-2002)
- RX 125 LC 2T (Rotax 127) (1985-1988)
- RX 50 LC 2T (Minarelli AM3) (1992-1995)
- RX 50 LC 2T (Minarelli AM5) (1995-1999)
- RX 50 LC 2T (Minarelli AM6) (1999-2005)
- RX 50 LC 2T (Minarelli RV4-3) (1989-1991)
- RX 50 LC 2T (Piaggio D50B0 motoros) (2006-tól)
- SX 125 LC 2T (Rotax 122) (2007-2012)
- SX 50 LC 2T (Piaggio D50B0 motoros) (2006-tól)
- Touno 50 LC 2T (Minarelli AM6) (1999-2005)
- Tuareg 125 LC 2T (Rotax 123) (1990-1994)
- Tuareg 125 LC 2T (Rotax 127) (1985-1990)
- Tuareg 50 LC 2T (Minarelli RV4-3) (1985-1994)
- Atala
- Atu
- Baotian
- Benelli
- Benelli (Maxi)
- Benelli (Váltós)
- Beta
- Beta (Maxi)
- Beta (Váltós)
- Buffalo
- Cagiva
- Cagiva (Váltós)
- CH Racing (Váltós)
- CPI
- CPI (Váltós)
- Daelim
- Derbi
- Derbi (Maxi)
- Derbi (Váltós)
- Explorer
- Fantic
- Fantic (Váltós)
- Garelli
- Generic
- Generic (Maxi)
- Generic (Váltós)
- Gilera
- Gilera (Maxi)
- Gilera (Váltós)
- GY6 - Kínai 4T
- HM (Váltós)
- Honda
- Honda (Maxi)
- Honda (Váltós)
- Husqvarna (Váltós)
- Italjet
- Italjet (Maxi)
- Keeway
- Keeway (Maxi)
- KTM
- Kymco
- Kymco (Maxi)
- Malaguti
- Malaguti (Maxi)
- Malaguti (Váltós)
- MBK
- MBK (Maxi)
- MBK (Váltós)
- Motorhispania (Váltós)
- Motowell
- Motowell (Maxi)
- Pegasus
- Peugeot
- Peugeot (Maxi)
- Peugeot (Váltós)
- PGO
- PGO (Maxi)
- Piaggio
- Piaggio (Maxi)
- Rieju
- Rieju (Váltós)
- Sachs
- Sherco (Váltós)
- Suzuki
- Suzuki (Maxi)
- Sym
- Sym (Maxi)
- Tauris
- TGB
- TGB (Maxi)
- Vespa
- Vespa (Maxi)
- Yamaha
- Yamaha (Maxi)
- Yamaha (Váltós)
- ADLY
- APRILIA
- ATALA
- BENELLI
- BETA
- CAGIVA
- CPI
- DAELIM
- DERBI
- GILERA
- HONDA
- ITALJET
- KEEWAY
- KYMCO
- MALAGUTI
- MBK
- MOTOWELL
- PEUGEOT
- PIAGGIO
- SUZUKI
- TGB
- VESPA
- YAMAHA
TOP termékek
Pénznem váltás
Partnereink
Termék részletek
Rövid leírás a termékről |
A Portugál Top Racing közel 60 éve foglalkozik robogó, és motorkerékpár alkatrészek gyártásával. Ez idő alatt komoly tapasztalatot szerzett a fém megmunkálás, illetve a megfelelő nyersanyag kiválasztásának területén. Napjainkra komoly, vezető szerepet tölt be a robogó, maxi robogók alkatrész piacán. Innovatív megoldásainak, illetve 4000 négyzetméteren elterülő modern gyártelepének köszönhetően folyamatosan lépést tud tartani a kor követelményeivel. Top Racing Evolution versenyfőtengely Piaggio D50B0 blokkal szerelt motorokhoz. A Portugál gyártó felső kategóriás versenyfőtengelye elsősorban komolyabban tuningolt robogókhoz / motorkerékpárokhoz ajánlott, természetesen ez nem egyenlő azzal, hogy sport tuninggal rendelkező kétkerekűekbe nem építhető be, hiszen azokhoz is maximálisan megfelelő, csak extra biztonságot jelent. Az Evolution változat már speciális, robosztus felépítésű hajtókarral, illetve könnyűfém centírbetétekkel érkezik. A könnyűfémmel (Alumínium, Wolfram, Réz) történő centírozási eljárásnak köszönhetően a főtengely még pontosabb kivitelben tud a vásárlókhoz jutni. Az új fejlesztésű hajtókar alsó szeme már nyitott, melynek következtében a karterben áramló keverék az alsó tűgörgőhöz is könnyedén bejut. Ennek akkor van kiemelten nagy előnye, ha az alkatrész extrém használatban van, és egy esetleges túlmelegedés veszélye áll fenn. Hasonló megoldás látható a felső szemnél is, hiszen ott is megtalálható az az olajozó furat ami komolyabb főtengelyeknél már elengedhetetlen. A gyártó a főtengelyhez mellékel egy HD, azaz extrém terhelés mellé tervezett speciális kialakítású felső tűgörgős kosarat is. Magas minőségének, illetve innovatív megoldásaink köszönhetően egy kategóriába sorolható a Malossi MHR, illetve Polini Evolution I. versenyfőtengelyekkel. Ehhez a modellhez egyaránt alkalmazhatóak a C3-as, illetve C4-es illesztésű golyóscsapágyak is attól függően, hogy milyen konfiguráció mellé kerül. Magasabb fordulaton üzemelő hengerszettek esetén a C4-es kivitel ajánlott. A szettben található tűgörgő mérete: 12x17x15 |
Hasonló termékek |
Vélemények a termékről