Kategóriák
- - >>>BÖRZE!!!<<<
- - Burkolat elemek és kiegészítők
- - Egyéb tartozékok
- - Felfüggesztés és fék
- - Marketing anyagok és ajándéktárgyak
- - Tuning
- --
- Adly Moto (Her Chee)
- Aprilia
- Aprilia (Maxi)
- Aprilia (Váltós)
- AF1 125 Futura LC 2T (Rotax 123) (1990-1991)
- AF1 125 Futura Sport Pro 125 LC 2T (Rotax 123) (1992-1993)
- AF1 125 LC 2T (Rotax 127) (1987-1988)
- AF1 125 Replica LC 2T (Rotax 123) (1991-1992)
- AF1 125 Replica Reggiani LC 2T (Rotax 127) (1987-1988)
- AF1 125 Sintesi LC 2T (Rotax 123) (1988-1989)
- AF1 125 Sport LC 2T (Rotax 123) (1989-1990)
- AF1 50 Futura LC 2T (Minarelli RV4-3) (1986-1992)
- AF1 50 Futura Pro Sport LC 2T (Minarelii AM3) (1992-1993)
- AF1 50 LC 2T (Minarelli AM) (1993-1994)
- ET 50 Europa LC 2T (Minarelli RV4-3) (1986-1992)
- MX 125 LC 2T (Rotax 122) (2004-2006)
- MX 50 LC 2T (Minarelli AM6) (2002-2004)
- Red Rose 50 LC 2T (Minarelli RV4-3) (1989-1991)
- Red Rose 50 LC 2T (Minarelli RV4-3) (1991-1998)
- RS 125 LC 2T (Rotax 122) (1999-2005)
- RS 125 LC 2T (Rotax 122) (2006-2010)
- RS 125 LC 2T (Rotax 123) (1993-1999)
- RS 50 LC 2T (Minarelli AM5) (1993-1994)
- RS 50 LC 2T (Minarelli AM6) (1994-1999)
- RS 50 LC 2T (Minarelli AM6) (1995-2005)
- RS 50 LC 2T (Piaggio D50B0-1 motoros) (2006-tól)
- Akkumulátorok és tartozékaik
- Bovdenek és spirálok
- Elektromos alkatrészek
- Erőátviteli rendszer
- Futómű és fék alkatrészek
- Gyújtógyertyák és alkatrészeik
- Kenőanyagok-adalékok-ápolóanyagok
- Kipufogók és tartozékaik
- Mérőműszerek és alkatrészeik
- Motorblokk alkatrészek
- Optikai tuning alkatrészek
- Szerszámok
- Sztenderek és tartozékaik
- Üzemanyagrendszer
- Világítástechnika
- Zárak, lakatok, láncok
- Zárszettek és zárak
- RS4 125 LC 4T (Piaggio 125 4T motoros) (2011-től)
- RS4 50 LC 2T (Piaggio D50B0-1 motoros) (2010-től)
- RX 125 LC 2T (Rotax 122) (2007-2012)
- RX 125 LC 2T (Rotax 123) (1990-2002)
- RX 125 LC 2T (Rotax 127) (1985-1988)
- RX 50 LC 2T (Minarelli AM3) (1992-1995)
- RX 50 LC 2T (Minarelli AM5) (1995-1999)
- RX 50 LC 2T (Minarelli AM6) (1999-2005)
- RX 50 LC 2T (Minarelli RV4-3) (1989-1991)
- RX 50 LC 2T (Piaggio D50B0 motoros) (2006-tól)
- SX 125 LC 2T (Rotax 122) (2007-2012)
- SX 50 LC 2T (Piaggio D50B0 motoros) (2006-tól)
- Touno 50 LC 2T (Minarelli AM6) (1999-2005)
- Tuareg 125 LC 2T (Rotax 123) (1990-1994)
- Tuareg 125 LC 2T (Rotax 127) (1985-1990)
- Tuareg 50 LC 2T (Minarelli RV4-3) (1985-1994)
- Atala
- Atu
- Baotian
- Benelli
- Benelli (Maxi)
- Benelli (Váltós)
- Beta
- Beta (Maxi)
- Beta (Váltós)
- Buffalo
- Cagiva
- Cagiva (Váltós)
- CH Racing (Váltós)
- CPI
- CPI (Váltós)
- Daelim
- Derbi
- Derbi (Maxi)
- Derbi (Váltós)
- Explorer
- Fantic
- Fantic (Váltós)
- Garelli
- Generic
- Generic (Maxi)
- Generic (Váltós)
- Gilera
- Gilera (Maxi)
- Gilera (Váltós)
- GY6 - Kínai 4T
- HM (Váltós)
- Honda
- Honda (Maxi)
- Honda (Váltós)
- Husqvarna (Váltós)
- Italjet
- Italjet (Maxi)
- Keeway
- Keeway (Maxi)
- KTM
- Kymco
- Kymco (Maxi)
- Malaguti
- Malaguti (Maxi)
- Malaguti (Váltós)
- MBK
- MBK (Maxi)
- MBK (Váltós)
- Motorhispania (Váltós)
- Motowell
- Motowell (Maxi)
- Pegasus
- Peugeot
- Peugeot (Maxi)
- Peugeot (Váltós)
- PGO
- PGO (Maxi)
- Piaggio
- Piaggio (Maxi)
- Rieju
- Rieju (Váltós)
- Sachs
- Sherco (Váltós)
- Suzuki
- Suzuki (Maxi)
- Sym
- Sym (Maxi)
- Tauris
- TGB
- TGB (Maxi)
- Vespa
- Vespa (Maxi)
- Yamaha
- Yamaha (Maxi)
- Yamaha (Váltós)
- ADLY
- APRILIA
- ATALA
- BENELLI
- BETA
- CAGIVA
- CPI
- DAELIM
- DERBI
- GILERA
- HONDA
- ITALJET
- KEEWAY
- KYMCO
- MALAGUTI
- MBK
- MOTOWELL
- PEUGEOT
- PIAGGIO
- SUZUKI
- TGB
- VESPA
- YAMAHA
TOP termékek
Pénznem váltás
Partnereink
Termék részletek
Rövid leírás a termékről |
Kiváló minőségű HPC (High Primary Compression) főtengely a franciaországi Dopplertől amellyel nagyobb elősűrítés, ezáltal valamivel magasabb teljesítmény érhető el. A főtengelysonkák teljesen fémből készültek, a tökéletes kiegyensúlyozás érdekében pedig gyönyörű kékre anodizált alumínium kitöltéseket alkalmaztak a gyártás során. Rendkívül precíz megmunkálás illetve verhetetlen ár/érték arány jellemzi ezt a terméket. Ha tuningra adod a fejed és nem szeretnél spórolni az egyik legérzékenyebb alkatrészen, viszont a legdrágább főtengelyeket sem engedheted meg magadnak, akkor számodra ez egy tökéletes alternatíva lehet. Szinte bármilyen szintű tuninghoz bátran használható, mivel akár a 16.000-es percenkénti fordulatot is képes elviselni, ez pedig már a legerősebb egy gyűrűs, High-End alumínium hengerek „vadászterülete”. Az Endurance és az S1R főtengelyek közötti különbség a felhasznált anyagokban és a hajtókar erősségében mutatkozik meg. Az Endurance minden további nélkül versenyre kelhetne például, egy nála jóval drágább Malossi HPC főtengellyel, minőségét, tulajdonságait, teherbírását, vagy kidolgozását tekintve. Természetesen az ár magában foglal egy kiváló minőségű megerősített tűgörgőt is. |
Hasonló termékek |
Vélemények a termékről